زده کړه

Service-3
د افغانستان د ښوونیز نظام بیا رغونه د ملي پرمختګ یوه مهمه برخه ده. د افغان ماشومانو، تنکيو ځوانانو او تنکيو ځوانانو د تيرو، اوسنيو او راتلونکو نسلونو لپاره د زده کړو فرصتونه د کلونو کلونو جګړو، بې پروايۍ او کله ناکله له ښوونځي سره د فعال مخالفت له امله له باوره لرې شوي دي. په تېره لسیزه کې د ښځو او نجونو د زده کړو حقونه ډېر زیانمن شوي دي. موخه دا ده چې د ویجاړ شوي تعلیمي زیربنا بیا رغونه د کیفیت او د زده کړې لپاره متنوع فرصتونو باندې تمرکز وکړي.
په دې توګه، په ښوونه او روزنه کې پانګونې ته باید یوازې د ټولنیزې پالیسۍ په موخو کې د ونډې اخیستنې په توګه ونه کتل شي، بلکې د بیارغونې د نوښتونو په بشپړ لړ کې د بریالیتوب د تضمین لپاره د یوې وسیلې په توګه وګڼل شي. NSRDO ښوونې او روزنې ته لومړیتوب ورکوي ځکه چې دا د پام وړ پریکړو کولو بنسټ جوړوي چې د خلکو په ژوند، د دوی کورنۍ او ټولنې باندې مثبته اغیزه وکړي.
زموږ تمرکز په لاندې برخو دی:
  • د ظرفیت لوړول
  • اوږد مهاله لنډمهاله روزنه
  • د ورکشاپونو ترسره کول
  • د ښځو لپاره د سواد زده کړې د سیمینارونو ترسره کول
  • د ځوانانو لپاره د زده کړې فرصتونه
  • د تعلیمي موادو ویش
د زده کړې ګړندۍ کول یا کیچ اپ تعلیم NSRDO د هغو ماشومانو او ځوانانو لپاره چې د تعلیمي ګډوډۍ څخه دمخه په فعاله توګه ښوونځي ته تللي د لنډ مهاله انتقالي زده کړې پروګرام چمتو کوي، کوم چې زده کونکو ته فرصت برابروي چې د اختلال له امله ورک شوي محتويات زده کړي او رسمي سیسټم ته د دوی د بیا ننوتلو ملاتړ کوي. NSRDO د USAID افغانستان په تمویل شوي پروګرام پلي کوي کوم چې په ننګرهار ولایت کې د ګړندي زده کړې یا کیچ اپ زده کړې برنامه چمتو کوي او د GTZ-BEPA (د افغانستان لپاره د لومړني زده کړې برنامه) سره ملګرتیا کوي چې په لویه پکتیا (پکتیا، پکتیکا او خوست کې د ګړندي زده کړې یا کیچ اپ زده کړې برنامې چمتو کوي) ولایتونه) په دې ویشل شوي سیمو کې نویو راستنیدونکو ته د زده کړې لومړني اسانتیاوې برابروي. غیر نصابي فعالیتونه غیر نصابي فعالیتونه د ماشوم، لویانو، زده کوونکو، شاګردانو او ښوونکو په فزیکي، ذهني او ټولنیزه روزنه کې، په ځانګړې توګه د دوی د فزیکي او رواني روغتیا او تازه کولو لپاره خورا مهم رول لوبوي. همدارنګه د ماشومانو تر منځ سالم رقابت رامنځته کوي، چې د هر ماشوم د ذهني او جسمي ودې لپاره اړین دی او ماشومان هڅوي چې مثبت عادتونه او چلندونه ترلاسه کړي. NSRDO مختلف سپورتي پیښې تنظیموي لکه د فوټبال لوبه؛ د والیبال، رسی وهلو، ګټونکو او ګټونکو ټیمونو ته ټرافیان او مډالونه ورکول کیږی.

د سپورت سیالیو موخې او د بیلابیلو ملي او نړیوالو ورځو لمانځل په لاندې ډول دي:

د والدینو – ښوونکو اتحادیه رامینځته کول او د والدینو په اړه حساس کول په ټولګي/کورس کې د ماشومانو فعالیتونه. په ښوونځيو/ د سواد زده کړې په ټولګیو کې د زده کوونکو د حاضرۍ زیاتوالی. د ښوونکو/ښوونکو فعالیتونو ته وده ورکول. د زده کوونکو د ظرفیت څخه د استفادې لپاره.
د زده کړې ګړندۍ کول یا کیچ اپ تعلیم
NSRDO د هغو ماشومانو او ځوانانو لپاره چې د تعلیمي ګډوډۍ څخه دمخه په فعاله توګه ښوونځي ته تللي د لنډ مهاله انتقالي زده کړې پروګرام چمتو کوي، کوم چې زده کونکو ته فرصت برابروي چې د اختلال له امله ورک شوي محتويات زده کړي او رسمي سیسټم ته د دوی د بیا ننوتلو ملاتړ کوي. NSRDO د USAID افغانستان په تمویل شوي پروګرام پلي کوي کوم چې په ننګرهار ولایت کې د ګړندي زده کړې یا کیچ اپ زده کړې برنامه چمتو کوي او د GTZ-BEPA (د افغانستان لپاره د لومړني زده کړې برنامه) سره ملګرتیا کوي چې په لویه پکتیا (پکتیا، پکتیکا او خوست کې د ګړندي زده کړې یا کیچ اپ زده کړې برنامې چمتو کوي) ولایتونه) په دې ویشل شوي سیمو کې نویو راستنیدونکو ته د زده کړې لومړني اسانتیاوې برابروي.
غیر نصابي فعالیتونه
غیر نصابي فعالیتونه د ماشوم، لویانو، زده کوونکو، شاګردانو او ښوونکو په فزیکي، ذهني او ټولنیزه روزنه کې، په ځانګړې توګه د دوی د فزیکي او رواني روغتیا او تازه کولو لپاره خورا مهم رول لوبوي. همدارنګه د ماشومانو تر منځ سالم رقابت رامنځته کوي، چې د هر ماشوم د ذهني او جسمي ودې لپاره اړین دی او ماشومان هڅوي چې مثبت عادتونه او چلندونه ترلاسه کړي. NSRDO مختلف سپورتي پیښې تنظیموي لکه د فوټبال لوبه؛ د والیبال، رسی وهلو، ګټونکو او ګټونکو ټیمونو ته ټرافیان او مډالونه ورکول کیږی.
د ښوونکي / ښوونکي روزنه
د منظمې روزنې په تنظیمولو سره د معاصر تعلیمي رجحاناتو کې د تدریسي کارمندانو وړتیا ته سخته اړتیا ده. د ښوونکي/ښوونکي د روزنې برخه د تعلیمي میتودولوژیو په اړه لومړني او تازه زده کړې ترسره کوي چې په پراخه کچه د منلو وړ دي او د افغانستان د پوهنې په سکتور کې پلي کیږي. د روزنې اغیزې په منظمه توګه د کیفیت او کمیت په دواړو شرایطو کې د دندې په جریان کې د روزنې د مدیر او څارونکو تر مستقیم نظارت لاندې ارزول کیږي.